chillar

God kväll!!
 

Hejsa alla blogg läsare ;)
nu börjar det bli kväll och vi pyntar granen.. Eller vi? min familj gör det och jag bloggar ;p
men chillar och taggar tills skola i morron.. Måndag och på fredag slutar vi skolan!!!! :D helt underbart med julen och familj o vänner :) Men kommer såklart sakna mina bästa vänner, dom är bäst. Vi gör nästan allt tillsammans och utan dom i typ 3 veckor kommer jag dööö ;)
 
Till något annat.... Jag är kär, tror jag! :/ Han är helt underbar mot mig och är en toppen kille men är osäker på kärleken just nu!! Men vi får se hur det går med kärleken, har mina underbara vänner till hjälp :) Men det känns som att han och jag skulle passa, det säger mina vänneroxå (y'

Bloggar någ inte mer idag! Bloggar mer i morron :)
KRAMISAR TILL ER ♥



♥ Kommentera inlägget här♥:

♥ Namn♥ :
♥ Kom ihåg mig?♥

♥ E-postadress♥ : (publiceras ej)

♥ URL/Bloggadress♥ :

♥ Vad har du på hjärtat?♥ :

Trackback